Налаштування поштового клієнта Mozilla Thunderbird

Налаштування програми “Thunderbird Mail”





Для того щоб налаштувати програму Thunderbird Mail, необхідно здійснити наступні дії 

1. Завантажити даний клієнт (thunderbird mail): https://www.thunderbird.net/uk/

Після того як e-mail клієнт був завантажений можна приступити до налаштування самої програми.

 

2. На першому етапі потрібно в розділі “Set up an account” натиснути на “Email”

 



3. У відкритому вікні заповнити необхідні чек-бокси:

 

  • Your name: test (ім’я може бути довільним)

 

 

  • Email address: you@example.com (email-адрес, який був створений вами раніше)

 



  • Password: mypassword (ваш пароль)

 



4. Натиснути кнопку “continue” - продовжити.

 



Таким чином буде здійснено перевірку на наявність відповідної email-адреси (чи введений адрес існує). Нижче буде відображено нові функції, які можна власноруч налаштувати, або ж залишити по-дефолту. Слід уточнити деякі терміни які вам зустрінуться під час цієї операції:

Вам буде запропоновано два варіанти для отримання email-листів. Перший - IMAP - протокол, другий POP3 - протокол. Це протоколи однакові за своїм обов’язком. Обидва протоколи прикладного рівня, служать для того, щоб ваш клієнт в даному прикладі, thunderbird, міг отримувати повідомлення із відповідного email-сервера, однак детальніше про відмінність між цими протоколами ви може ознайомитися за посиланням нижче.

Якщо ж ви вибрали налаштування власноруч, тоді слід звернути увагу на пункти “Incoming”  в якому вказано IMAP та його порт, який можна міняти на захищений (993) або не захищений (143) та POP3 у якого також є вибіркові порти - захищений (995) і не захищений (110). Також в пункті  “Outgoing” буде вказано SMTP протокол для відправки листів на сервер і його бажаний захищений порт 587 або незахищений - 25 порт. Про ці протоколи ви можете також ознайомитися за посилання нижче.

 

Отже, після того як ви зробили свій вибір, можна продовжити налаштування вашого email-клієнта

 

5. В чек-боксі “Username incoming: you@example.com” -  введіть свою діючу email-адресу, яку ви вводили вище. Це адреса вхідних повідомлень. Всі інші поля навпроти вибраного чек-бокса можна залишити по дефолту

 



6. В полі “Outgoing: you@example.com” введіть ту саму адресу з якої будуть відправлятися повідомлення. Також, поля навпроти залишаємо по дефолту.

 

 

7. В полі “Користувач” - вхідні та вихідні вкажіть ту email-адресу, яку ви зареєструвала вище

 

 

8. Виберіть кнопку “Done”

 
















            









  • 91 Користувачі, які знайшли це корисним
Ця відповідь Вам допомогла?

Схожі статті

Налаштування поштового клієнта The Bat

     Налаштування програми “The Bat” Щоб налаштувати програму The Bat, потрібно виконати...

Налаштування поштового клієнта Microsoft Outlook

Налаштування програми “Microsoft Outlook”   Щоб налаштувати програму Microsoft Outlook,...